خط مشی کیفی

شرکت روغن طلایی

خط‌مشی کیفیت در چهارچوب اهداف و استراتژی‌ها

  • توجه به اصل مشتری مداری و تلاش در ایجاد افزایش رضایت مشتریان
  • توسعه بازار از مسیر ارائه خدمات گسترده و انعطاف پذیر به مشتریان
  • افزایش تنوع محصولات و خدمات جهت برآورده کردن نیاز کشور
  • ارتقای سطح کیفیت محصولات و خدمات شرکت بصورت مستمر
  • توجه به سرمایه انسانی بعنوان منابع استراتژیک سازمان و ارتقاء سطح توانمندی آنان
  • توجه به تامین کنندگان و کمک به ارتقاء دانش و کیفیت خدمات و محصولات آنان

بدیهی است که دستیابی به اهداف فوق تنها با ایجاد روحیه مشارکت ، همدلی و اتحاد در همه کارکنان میسر خواهد شد ، لذا کلیه کارکنان متعهدند درک و اعتقاد خود را نسبت به اجرای اثر بخش این سیستم ، با همکاری در محقق کردن اهداف فوق ، به اثبات برسانند.